Regulamin

REGULAMIN PLATFORMY PO STRONIE FARMACEUTY

 

Warunkiem korzystania z Platformy  www.postroniefarmaceuty.pl („Platforma”) oraz świadczenia usług drogą elektroniczną („Usługa”) przez Aflofarm, jest dokładne zapoznanie się przez Użytkownika z treścią poniższego regulaminu Platformy („Regulamin”) oraz Polityki Prywatności. Korzystanie z Platformy jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu i Polityki Prywatności.

 

  1. Ogólne zasady
  1. Regulamin określa zasady korzystania z Platformy, której właścicielem jest spółka Aflofarm Farmacja Polska sp. z o.o. z siedzibą w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 133/151, 95-200 Pabianice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000014115, sąd przechowujący akta rejestrowe: przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7311821205, REGON: 472871255, kapitał zakładowy w wysokości 26 271 500,00 PLN, BDO: 000017375; numer telefonu: + 48 513 277 661, która oświadcza, że jest przedsiębiorstwem powiązanym z innymi przedsiębiorstwami i jest zaliczany do kategorii dużych przedsiębiorców, w oparciu o art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1790 z późn. zm.) i uwzględniając postanowienia Załącznika I do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17.06.2014 roku, (dalej: „Aflofarm”).
  2. Platforma przeznaczona jest wyłącznie dla magistrów farmacji, kierowników apteki i techników farmacji oraz studentów farmacji, którzy są zatrudnieni w aptece na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, bądź prowadzą działalność gospodarczą („Użytkownicy”).
  3. Platforma przeznaczona jest do korzystania przez Użytkowników i dokonywania za jej pośrednictwem czynności prawnych pozostających w bezpośrednim związku z wykonywaną przez nich działalnością zawodową.
  4. Platforma umożliwia:
    1. Farmaceutom i Technikom Farmacji – podnoszenie kompetencji zawodowych i zdobywanie punktów w ramach procesu kształcenia ustawicznego (szkolenia ciągłe),
    2. Farmaceutom, Technikom i Studentom Farmacji – odbywanie szkoleń edukacyjno-produktowych,
    3. Farmaceutom, Technikom Studentom Farmacji – po wyrażeniu odrębnej zgody, dokonania subskrypcji newslettera (dalej: "Newsletter"); korzystanie z usługi Newslettera reguluje Regulamin Newslettera.
  5. Korzystanie z Platformy przez Użytkownika jest dobrowolne i bezpłatne.
  6. Korzystanie z Platformy nie może naruszać ogólnie obowiązujących przepisów prawa, zasad współżycia społecznego oraz powszechnie uznanych norm społecznych i obyczajowych, w tym również reguł użytkowania Internetu. Dodatkowo żadne działania Użytkownika Platformy nie mogą naruszać praw osób trzecich i być związane z zamieszczaniem treści bezprawnych.
  7. Pytania lub uwagi dotyczące Platformy oraz wszelkiego rodzaju problemy techniczne należy zgłaszać na adres mailowy: postroniefarmaceuty@aflofarm.pl, telefoniczny pod numerem: + 48 513 277 661 lub pisemnie na adres Aflofarm. Na kopercie powinien się znaleźć dopisek: do redakcji www.postroniefarmaceuty.pl.

 

  1. Użytkownicy
  1. Każdy Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto na Platformie, zarejestrowane na swoje imię i nazwisko oraz kod apteki. W przypadku gdy Użytkownik posiada dostęp do więcej niż jednego kodu apteki, należy wybrać tylko jeden kod apteki.
  2. Z jednego konta na Platformie może korzystać wyłącznie jeden Użytkownik.
  3. Użytkownik nie może udostępniać swojego dostępu do Platformy osobom trzecim.
  4. Poprzez rejestrację na Platformie, Użytkownik zobowiązuje się do:
    1. przestrzegania zasad Regulaminu,
    2. używania udostępnionych Usług i narzędzi dostępnych na Platformie w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, w szczególności niewykorzystywania Platformy dla obejścia prawa,
    3. niepodejmowania innych działań niezgodnych z przeznaczeniem Platformy,
    4. terminowego i zgodnego z określonymi zasadami wypełniania własnych zobowiązań związanych z korzystaniem z Usług świadczonych przez Aflofarm.
  5. Użytkownicy powinni aktualizować dane zgromadzone na Platformie w razie ich zmiany. Aflofarm nie ponosi odpowiedzialności za skutki posługiwania się przez Użytkownika nieaktualnymi danymi.

 

  1. Zasady działania Platformy i warunki techniczne
  1. Z Platformy można skorzystać dopiero po rejestracji i zalogowaniu się Użytkownika. Rejestracja Użytkownika na Platformie następuje przez:
    1. wypełnienie formularza i podanie niezbędnych danych (imię, nazwisko, adres e-mail, rola w aptece, numer pracownika Kamsoft, numer apteki w Kamsoft),
    2. aktywację konta Użytkownika poprzez akceptację linku aktywacyjnego przesłanego na adres mailowy podany przez Użytkownika,
    3. w przypadku Użytkowników, których apteka należy do programu Aflofarm Plus – potwierdzenie swojej tożsamości w systemie aptecznym KAMSOFT poprzez aktywację odpowiedniego przycisku w szczegółach programu partnerskiego Aflofarm Plus. Instrukcja o tym, gdzie znajduje się przycisk, zostanie przesłana w procesie rejestracji.
  2. Po dokonaniu rejestracji na Platformie tworzone jest indywidualne, przypisane do Użytkownika konto (dalej „Konto”).
  3. Warunki techniczne, jakie muszą być spełnione do korzystania z Platformy i dostępnych Usług to sprawnie działająca przeglądarka internetowa m.in.: Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.
  4. Użytkownik może w każdym czasie zdecydować o rezygnacji z korzystania z Platformy i likwidacji swojego Konta. Konto zlikwidować można samodzielnie poprzez przycisk Usuń konto w zakładce Edycja konta pod warunkiem, że na koncie nie składano zamówień w okresie krótszym niż 5 lat lub poprzez kontakt z Aflofarm za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego na Platformie w zakładce Kontakt. Po likwidacji Konta wszystkie zgromadzone punkty za szkolenia i inne zapisane na Koncie informacje przepadają, bez prawa do ekwiwalentu. Zaleca się w związku z tym wykorzystanie zgromadzonych na Koncie punktów za szkolenia produktowe przed likwidacją Konta. W skutek likwidacji konta, Użytkownik traci możliwość korzystania z Usług świadczonych przez Aflofarm na Platformie. W przypadku likwidacji konta dane osobowe Użytkownika zostają usunięte, chyba, że dłuższy okres przechowywania danych osobowych wynika z obowiązujących przepisów prawa lub w wypadku zgłoszenia sprzeciwu o przetwarzaniu danych osobowych Użytkownika. Dodatkowo gdy dla Użytkownika, który zamawiał nagrodę wystawiono formularz PIT-11, wtedy dane osobowe Użytkownika przechowywane są 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku, natomiast dane Użytkownika, który zamówił nagrodę, a dla których nie wystawienie formularza PIT-11 nie było prawnie wymagane 2 lata od dostarczenia nagrody.
  5. Aflofarm zastrzega możliwość odmowy rejestracji Użytkownika na Platformie bądź zlikwidowania konta Użytkownika, jeżeli:
    1. działalność Użytkownika jest sprzeczna z obowiązującymi przepisami prawnymi bądź przyjętymi obyczajami;
    2. Użytkownik nie wywiązuje się z przyjętych zobowiązań pomimo wezwania go do tego przez Aflofarm;
    3. Użytkownik podał nieprawdziwe informacje podczas rejestracji;
    4. Użytkownik naruszył postanowienia Regulaminu, w szczególności posiada więcej niż jedno konto (w tym zarejestrowane na więcej niż jeden kod apteki) albo poda więcej niż jeden e-mail – w takim przypadku, konto zostaje zawieszone na 3 miesiące od powzięcia przez Aflofarm wiadomości o takich okolicznościach, a po upływie tego okresu, w przypadku braku pozostawienia jednego konta oraz jednego adresu e-mail przez Użytkownika, Aflofarm usunie wszystkie konta Użytkownika bez możliwości wykorzystania punktów zebranych na tych kontach,
    5. Konto użytkownika nie było użytkowane chociażby przez zalogowanie przez okres następujących po sobie 12 miesięcy – po uprzednim poinformowaniu Użytkownika i wyznaczeniu dodatkowego 7 dniowego terminu na podjęcie aktywności – w przypadku braku takiej aktywności przez Użytkownika.
  6. Aflofarm może zawiesić Konto, w przypadku:
    1. naruszenia mniejszej wagi, po rozpatrzeniu sprawy indywidualnie – na czas określony do 3 miesięcy od dowiedzenia się przez Aflofarm o okolicznościach leżących u podstaw naruszeń;
    2. gdy Konto pozostaje nieaktywne przez okres 12 miesięcy, po uprzednim poinformowaniu Użytkownika i wyznaczeniu dodatkowego 7 dniowego terminu na podjęcie aktywności– przy czym aktywacja zawieszonego Konta wymaga kontaktu z Aflofarm pod adresem mailowym. Użytkownik może drogą mailową zastrzec z ważnych powodów przerwę powyżej 12 miesięcy od korzystania z Platformy – wówczas Aflofarm odstąpi od zawieszenia konta, po rozpatrzeniu okoliczności stanowiących podstawę złożenia takiego wniosku przez Użytkownika.
  7. Aflofarm poinformuje Użytkownika o zawieszeniu lub likwidacji konta za pośrednictwem adresu e-mail, podanego przy rejestracji.

 

  1. Szkolenia
  1. Na Platformie Aflofarm udostępnia Użytkownikom następujące kategorie szkoleń:
    1. Szkolenia ciągłe – to szkolenia dostarczane i organizowane przez Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi; są przeznaczone dla Farmaceutów i Techników Farmacji i umożliwiają doskonalenie wiedzy w zakresie nauk farmaceutycznych przez zdalne nauczanie jako jedną z form kształcenia ciągłego Farmaceutów i Techników Farmacji;
    2. Szkolenia edukacyjno-produktowe – to szkolenia składające się z dwóch części:
      • edukacyjnej, obejmującej wyłącznie zweryfikowaną przez Aflofarm wiedzę medyczną, spożywczą lub kosmetyczną i informacje o substancjach czynnych stosowanych w farmacji, składnikach suplementów diety, wyrobów medycznych albo kosmetyków;
      • produktowej, obejmującej informacje o produkowanym przez Aflofarm produkcie leczniczym, suplemencie diety, wyrobie medycznym, kosmetyku lub żywności.
  2. Uczestnictwo w każdej części szkolenia edukacyjno-produktowego jest dobrowolne.
  3. Użytkownik może zakończyć szkolenie po części edukacyjnej, jednak rozwiązanie testu umożliwione jest dopiero po ukończeniu obu części szkolenia edukacyjno-produktowego.

 

  1. Szkolenia ciągłe
  1. Po każdym Szkoleniu ciągłym Użytkownik może rozwiązać test jednokrotnego wyboru, sprawdzający wiedzę objętą szkoleniem („Test”). Dla zaliczenia testu niezbędne jest uzyskanie minimalnego wyniku wskazanego przez prowadzącego szkolenie (co do zasady nie mniej niż 60% poprawnych odpowiedzi). Do rozwiązania testu można podejść wielokrotnie, do czasu jego zaliczenia albo wygaśnięcia akredytacji na Szkolenie ciągłe. Czas na rozwiązanie Testu jest nieograniczony.
  2. Po zaliczeniu testu za Szkolenie ciągłe Użytkownik otrzymuje punkty edukacyjne („Punkty certyfikowane”) zgodne z obowiązującymi przepisami.
  3. Po uzyskaniu Punktów certyfikowanych, za pośrednictwem Platformy:
    1. Farmaceuci – mogą wygenerować Zaświadczenie wystawione przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, które potwierdza ukończenie szkolenia online i liczbę punktów edukacyjnych, jakie Użytkownik za nie uzyskał (dalej: „Certyfikat”).
    2. Technicy Farmacji – mogą wygenerować Zaświadczenie wystawione przez Uniwersytet Medyczny w Łodzi, które potwierdza ukończenie szkolenia online i liczbę punktów edukacyjnych, jakie Użytkownik za nie uzyskał (dalej: „Certyfikat”).
  4. Warunkiem uzyskania Certyfikatu jest odbycie szkolenia oraz zaliczenie Testu.
  5. Wydruk Certyfikatu jest możliwy bezpośrednio po zaliczeniu Testu.
  6. Po zaliczeniu Testu i naliczeniu Punktów certyfikowanych Użytkownik nadal ma dostęp do szkolenia, aż do wygaśnięcia akredytacji Szkolenia ciągłego, którego dotyczył test, lecz sam test nie jest ponownie dostępny dla danego Użytkownika – nie jest możliwe ponowne zdobycie Punktów certyfikowanych za to samo szkolenie i przypisany do niego test.
  7. Wynik Testu jest automatycznie przypisywany do Konta Użytkownika, ze wskazaniem liczby i rodzaju uzyskanych przez Użytkownika Punktów Certyfikowanych.

 

  1. Szkolenia edukacyjno-produktowe
  1. Szkolenia edukacyjno-produktowe dostępne za pośrednictwem Platformy pozwalają doskonalić wiedzę w zakresie nowości medycznych, składników stosowanych w suplementach diety, żywności, kosmetykach i wyrobach medycznych, z którymi Użytkownicy stykają się w swojej działalności zawodowej. Część produktowa nie jest powiązana z częścią edukacyjną szkolenia.
  2. Ze szkoleń edukacyjno-produktowych korzystać mogą Użytkownicy zarówno będący jednocześnie użytkownikami programu partnerskiego Aflofarm Plus (dalej „Program Aflofarm Plus”) jak i nie będący jego użytkownikami.
  3. Szkolenia obejmują zarówno produkty lecznicze jak i nie będące produktami leczniczymi (takie jak suplementy diety, wyroby medyczne, kosmetyki i inne).
  4. Za odbycie szkolenia edukacyjno-produktowego i uzyskanie pozytywnego wyniku Testu jednokrotnego wyboru, dostępnego w ramach Platformy i sprawdzającego wiedzę zdobytą w ramach szkolenia, Użytkownik ma możliwość zdobycia:
    1. punktów edukacyjnych („Punkty edukacyjne”) – za szkolenia edukacyjno-produktowe, które zawierają informację o substancjach czynnych i produktach leczniczych;
    2. punktów Aflofarm Plus („Punkty Aflofarm Plus”) – za pozostałe szkolenia edukacyjno-produktowe, które zawierają informacje o suplementach diety, wyrobach medycznych, kosmetykach i ich składnikach a także o żywności;
    − które może wymieniać na nagrody, wskazane w katalogu przypisanym dla rodzaju szkolenia i rodzaju Użytkownika.
  5. Ilość punktów, które można zdobyć za poszczególne szkolenia wskazana będzie każdorazowo przy danym szkoleniu.
  6. Punkty edukacyjne i Punkty Aflofarm Plus są osobno przypisywane do Konta i nie sumują się.
  7. Warunkiem uzyskania punktów jest odbycie szkolenia i zaliczenie Testu. Warunkiem zaliczenia Testu jest wskazanie 100% prawidłowych odpowiedzi. Czas na rozwiązanie testu jest nieograniczony. W przypadku zaliczenia Testu nie jest możliwe ponowne do niego przystąpienie, natomiast w przypadku niezaliczenia Testu Użytkownik może ponownie przystępować do Testu, aż do jego zaliczenia.
  8. System automatycznie nalicza Użytkownikowi punkty za odbyte szkolenie i zaliczony Test. Ilość punktów, które zgromadził Użytkownik wskazana jest na Platformie w zakładce Baza Nagród na Koncie Użytkownika. W przypadku stwierdzenia przez Użytkownika nieprawidłowego naliczenia punktów lub braku ich naliczenia przez system, należy niezwłocznie powiadomić Aflofarm, wysyłając informację na adres postroniefarmaceuty@aflofarm.pl.
  9. Aflofarm zastrzega sobie możliwość dokonania w każdym czasie zmiany liczby punktów możliwych do uzyskania za poszczególne szkolenia, jak również liczby punktów warunkujących otrzymanie poszczególnych nagród zawartych w katalogach. Aflofarm zawiadomi Użytkownika o takiej zmianie poprzez aktualizację liczby punktów przypisanych do szkolenia. W przypadku braku akceptacji zmiany Użytkownik ma prawo do rezygnacji z korzystania z Usług dostępnych na Platformie i likwidacji Konta zgodnie z Regulaminem.
  10. Zmiana liczby punktów możliwych do uzyskania za poszczególne szkolenia nie wpływa na liczbę punktów już przyznanych Użytkownikowi.
  11. Punkty edukacyjne są ważne bezterminowo, zaś Punkty Aflofarm Plus wygasają po upływie 12 miesięcy od chwili ich przyznania Użytkownikowi.
  12. Punkty Aflofarm Plus przyznane za szkolenie edukacyjno-produktowe przypisane są do jednego Konta powiązanego z daną Apteką i numerem operatora KAMSOFT. W przypadku zmiany numeru operatora punkty zebrane na pierwotnym koncie Użytkownika przepadają.

 

  1. Wymiana Punktów edukacyjnych albo Punktów Aflofarm Plus na nagrody
  1. Użytkownik może wymienić punkty przyznane za szkolenie edukacyjno-produktowe na nagrody, których aktualna lista znajduje się w zakładce „Baza Nagród”. Do każdej nagrody przyporządkowana jest liczba punktów, za którą daną nagrodę można otrzymać.
  2. Użytkownik może dokonać wyboru nagrody z katalogu nagród obowiązującego na dzień złożenia zamówienia.
  3. Rodzaj możliwych do uzyskania nagród różni się w zależności od tego, czy nagroda przyznawana jest w zamian za Punkty edukacyjne czy za Punkty Aflofarm Plus.
  4. Aflofarm zastrzega sobie prawo usunięcia z katalogu danej nagrody lub dodania do katalogu nagród nowych pozycji. Aflofarm zawiadomi o zmianie katalogu nagród poprzez zamieszczenie nowego katalogu na Platformie. W przypadku braku akceptacji zmiany Użytkownik ma prawo do rezygnacji z korzystania z usług dostępnych na Platformie i likwidacji Konta zgodnie z pkt III.4 powyżej.
  5. Aflofarm zastrzega możliwość chwilowej niedostępności danej nagrody. W przypadku, gdyby Użytkownik dokonał wyboru i zamówienia nagrody, która chwilowo nie jest dostępna, system zawiadomi Użytkownika o braku jej dostępności i zamówienie tej nagrody będzie niemożliwe. W tej sytuacji Aflofarm oferuje inną nagrodę o równej wartości wyrażonej w punktach na którą Użytkownik może wyrazić zgodę lub poczekać na udostępnienie zamówionej nagrody.
  6. Z chwilą dokonania wyboru nagrody na Platformie pomniejsza się liczbę punktów, jaka przypisana jest w katalogu nagród do wybranej przez Użytkownika nagrody.
  7. Z chwilą wybrania nagrody na Platformie, Użytkownik może otrzymać powiadomienie o statusie wysyłki na wskazany uprzednio numer telefonu.
  8. Uprawnienie Użytkownika Platformy do punktów i nagrody jest niezbywalne, co oznacza, że nie mogą być przekazywane innemu Użytkownikowi. Punkty gromadzone przez różnych Użytkowników nie mogą być łączone.
  9. W przypadku podjęcia przez Aflofarm decyzji o zakończeniu szkoleń edukacyjno-produktowych lub zakończeniu funkcjonowania Platformy – o czym Aflofarm zawiadomi Użytkowników – zgromadzone punkty powinny zostać wykorzystane do ostatniego dnia trwania szkoleń lub funkcjonowania Platformy. Punkty niewykorzystane w powyższym terminie nie podlegają wymianie na jakikolwiek ekwiwalent i podlegają anulowaniu. Z tytułu anulowania niewykorzystanych punktów Użytkownikowi nie przysługują żadne roszczenia wobec Aflofarm.
  10. W przypadku nagród, w związku z którymi udzielana jest przez producenta gwarancja, Aflofarm w momencie przekazania nagród ceduje na rzecz Użytkownika wszelkie potencjalne roszczenia wynikające ze stosunku gwarancji o ile cesja nie wymaga zgody gwaranta. Jeżeli cesja nie jest możliwa, Aflofarm zapewnia pomoc w zgłoszeniu gwarancyjnym i komunikacji z gwarantem.
  11. Wydanie Użytkownikowi Nagrody w ramach Platformy, ale tylko Nagrody zamówionej z katalogu edukacyjnego i katalogu Aflofarm Plus, o wartości nieprzekraczającej jednorazowo 200 zł korzysta ze zwolnienia podatkowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w związku z powyższym na Aflofarm nie spoczywa obowiązek wystawienia i przekazania Użytkownikowi oraz właściwemu urzędowi skarbowemu informacji PIT-11.
  12. W przypadku, gdy Użytkownik uzyskał prawo do nagrody w związku z prowadzoną przez niego działalnością, na Aflofarm nie będzie ciążył obowiązek wystawienia informacji PIT za przekazanie Użytkownikowi nagrody. W takiej sytuacji Użytkownik prowadzący działalność gospodarczą zobowiązany będzie do samodzielnego wykazania wartości otrzymanej nagrody jako przychód z działalności gospodarczej.
  13. Punkty edukacyjne mogą być wymienione jedynie na nagrody, których wartość nie przekracza kwoty 100 złotych i związane są z praktyką medyczną lub farmaceutyczną oraz są opatrzone znakiem reklamującym Aflofarm lub produktu leczniczego.

 

  1. Nagrody dla uczestników Programu Aflofarm Plus
  1. Punkty Aflofarm Plus Użytkownik, który uczestniczy w Programie Aflofarm Plus, może uzyskać także zgodnie z regulaminem Programu Aflofarm Plus. Punkty te sumują się.
  2. Punkty Aflofarm Plus zdobyte przez Użytkowników uczestniczących w Programie Aflofarm Plus są także dodawane do ogólnego salda punktów zebranych przez Użytkownika w Programie Aflofarm Plus w tej aptece, której numer KAMSOFT zostanie podany na etapie tworzenia Konta.
  3. W przypadku punktów uzyskanych za szkolenia dotyczące produktów nie będących produktami leczniczymi przez Użytkowników korzystających z Programu Aflofarm Plus, zasady wymiany ich na nagrody i reklamacji reguluje regulamin Programu Aflofarm Plus. Postanowienia niniejszego Regulaminu mają zastosowanie tylko w takim zakresie, w jakim regulamin Programu Aflofarm Plus nie stanowi inaczej.
  4. Użytkownik, który nie jest uczestnikiem Programu Aflofarm Plus może wymienić Punkty Aflofarm Plus zgromadzone na Platformie na nagrody, z katalogu Aflofarm Plus Demo. Baza nagród Aflofarm Plus Demo jest ograniczona.

 

  1. Zamówienia
  1. Przy składaniu zamówienia na wybraną nagrodę w zamian za punkty uzyskane za szkolenia edukacyjno-produktowe, Użytkownik zobowiązany jest przekazać dodatkowo następujące dane:
    1. informację o prowadzeniu bądź nieprowadzeniu działalności gospodarczej;
    2. adres, pod który ma zostać doręczona przesyłka;
    3. w przypadku, gdy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego na Aflofarm ciążyć będzie obowiązek wystawienia informacji PIT-11 dla Użytkownika w związku z zamówieniem przez niego nagrody m.in.: PESEL, właściwy Urząd Skarbowy, datę urodzenia, adres zamieszkania oraz inne dane niezbędne do prawidłowego wystawienia PIT-11. Użytkownik może także podać swój numer telefonu, za pomocą którego Aflofarm będzie prowadził działania marketingowe i promocyjne, o ile Użytkownik wyrazi na nie zgodę przy wprowadzaniu danych;
    4. numer telefonu Użytkownika.
  2. Nagrody zostaną przesłane do Użytkownika na adres wskazany w trakcie składania zamówienia w terminie 60 dni od dnia złożenia zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy uzyskanie nagrody od jej producenta lub dystrybutora będzie niemożliwe w tym terminie, Aflofarm powiadomi Użytkownika o przedłużeniu terminu wysyłki.
  3. Odbiór nagrody podlega potwierdzeniu przez Użytkownika, zgodnie z zasadami obowiązującymi w danej firmie kurierskiej. W przypadku braku odbioru nagrody przesłanej przez Aflofarm do Użytkownika, Aflofarm zapewnia Użytkownikowi możliwość odbioru nagrody w siedzibie Aflofarm przez okres jednego miesiąca od daty zwrotu nagrody z firmy kurierskiej do Aflofarm bądź ponownego wysłania nagrody na wskazany adres, na koszt Użytkownika. Brak odbioru nagrody w ww. terminie oznaczać będzie rezygnację Użytkownika z prawa do otrzymania nagrody, bez prawa do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń wobec Aflofarm. W tym przypadku punkty nie podlegają zwrotowi na Konto Użytkownika.
  4. Użytkownik ma obowiązek sprawdzić przesyłkę przy osobie dostarczającej nagrodę i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub wad przesyłki zażądać od przewoźnika sporządzenia protokołu, w którym wymienione zostaną wszelkie uszkodzenia przesyłki a także inne uwagi i zastrzeżenia co do stanu przesyłki.
  5. Użytkownik może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.). W takim wypadku punkty wykorzystane na nagrodę przepadają.

 

  1. Odpowiedzialność sprzedawcy za zgodność Nagrody z umową
  1. W razie braku zgodności Nagrody z umową istniejącą w chwili jej dostarczenia i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili Użytkownikowi przysługują uprawnienia określone w niniejszym Punkcie, które wynikają z rozdziału 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 z późn. zm.).Aflofarm koordynuje postępowanie ws. niezgodności Nagrody z umową z Producentem w sytuacji gdy taka niezgodność leży po stronie Producenta.
  2. Nagroda jest zgodna z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jej:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Nagród z elementami cyfrowymi - również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebna Użytkownikowi, o którym Użytkownik powiadomił Aflofarm najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Aflofarm zaakceptował.
  3. Ponadto Nagroda, aby została uznana za zgodną z umową, musi:
    1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi - również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Użytkownik może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Aflofarm, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Aflofarm wykaże, że:
      • nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      • przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Użytkownika o zawarciu umowy;
    3. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Użytkownik może rozsądnie oczekiwać;
    4. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Aflofarm udostępnił Użytkownikowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
  4. Aflofarm nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Nagrody z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 2 lub 3, jeżeli Użytkownik, najpóźniej w chwili zawarcia umowy poprzez zamówienie Nagrody, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Nagrody odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 lub 3, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  5. Aflofarm ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Nagrody z umową istniejący w chwili jej dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Nagrody do użycia, określony przez Aflofarm, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Nagrody z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Nagrody, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Nagrody lub charakterem braku zgodności Nagrody z umową.
  6. Aflofarm nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Nagrody z umową określonego w ust. 1, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
  7. W odniesieniu do Nagród z elementami cyfrowymi, Aflofarm ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Czas ten nie może być krótszy niż dwa lata od chwili dostarczenia Nagrody z elementami cyfrowymi. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
  8. Jeżeli Nagroda jest niezgodna z umową, Użytkownik może żądać jej naprawy lub wymiany.
  9. Aflofarm może dokonać wymiany, gdy Użytkownik żąda naprawy, lub Aflofarm może dokonać naprawy, gdy Użytkownik żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Nagrody z umową w sposób wybrany przez Użytkownika jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Aflofarm. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Aflofarm, może on odmówić doprowadzenia Nagrody do zgodności z umową.
  10. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Aflofarm uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Nagrody z umową, wartość Nagrody zgodnej z umową oraz nadmierne niedogodności dla Użytkownika powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia nagrody do zgodności z umową.
  11. Aflofarm dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Aflofarm został poinformowany przez Użytkownika o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając specyfikę nagrody oraz cel, w jakim Użytkownik go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Aflofarm.
  12. Użytkownik udostępnia Aflofarm Nagrodę podlegający naprawie lub wymianie. Aflofarm odbiera od Użytkownika Nagrodę na swój koszt.
  13. Jeżeli Nagroda została zamontowana przed ujawnieniem się braku zgodności Nagrody z umową, Aflofarm demontuje Nagrodę oraz montuje ją ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
  14. Użytkownik nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Nagrody, która następnie została wymieniona.
  15. Jeżeli Nagroda jest niezgodna z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. Aflofarm odmówił doprowadzenia nagrody do zgodności z umową zgrt.ie z art. 43d ust. 2;
    2. Aflofarm nie doprowadził Nagrodę do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6;
    3. brak zgodności Nagrody z umową występuje nadal, mimo że Aflofarm próbował doprowadzić Nagrodę do zgodności z umową;
    4. brak zgodności Nagrody z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d;
    5. z oświadczenia Aflofarm lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Nagrody do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
  16. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Nagrody niezgodnej z umową pozostaje do wartości Nagrody zgodnej z umową.
  17. Aflofarm zwraca Użytkownikowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o obniżeniu ceny.
  18. Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Nagrody z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Nagrody z umową jest istotny.
  19. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Nagród dostarczonych na podstawie umowy Użytkownik może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Nagród, a także w odniesieniu do innych Nagród nabytych przez Użytkownika wraz z Nagrodami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Użytkownik zgodził się zatrzymać wyłącznie Nagrody zgodne z umową.
  20. W razie odstąpienia od umowy Użytkownik niezwłocznie zwraca Nagrodę Aflofarm na jego koszt. Aflofarm zwraca Użytkownikowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Nagrody lub dowodu jego odesłania.
  21. Aflofarm dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  22. W przypadku, gdy nagroda objęta jest gwarancją udzieloną przez jej producenta lub dystrybutora Aflofarm może powiadomić Użytkownika, że w związku z określonymi rodzajami wad ma prawo skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji.

 

  1. Odpowiedzialność usługodawcy za usługę cyfrową
  1. Usługa cyfrowa są zgodne z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności ich:
    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji;
    2. przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Użytkownikowi, o którym Użytkownik powiadomił Aflofarm najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Aflofarm zaakceptował.
  2. Ponadto usługa cyfrowa, aby mogły zostać uznane za zgodne z umową, muszą:
    1. nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej lub usługi cyfrowej tego rodzaju i których Użytkownik może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter treści cyfrowej lub usługi cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Aflofarm, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Aflofarm wykaże, że:
      • nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
      • przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
      • publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Użytkownika o zawarciu umowy;
    3. być dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Użytkownik może rozsądnie oczekiwać;
    4. być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione Użytkownikowi przez Aflofarm przed zawarciem umowy.
  3. Aflofarm informuje Użytkownika o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności usługi cyfrowej z umową oraz dostarcza je Użytkownikowi przez czas:
    1. dostarczania usługi cyfrowej określony w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub
    2. zasadnie oczekiwany przez Użytkownika, uwzględniając rodzaj cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.
  4. Jeżeli Użytkownik nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Aflofarm zgodnie z ust. 3, Aflofarm nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności usługi cyfrowej z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
    1. poinformował Użytkownika o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
    2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Aflofarm.
  5. Aflofarm nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności usługi cyfrowej z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 2 lub 3, jeżeli Użytkownik, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha usługi cyfrowej odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 lub 3, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy usługi cyfrowej.
  6. W przypadku gdy umowa przewiduje dostarczanie usługi cyfrowej w sposób ciągły, usługa cyfrowa musi pozostawać zgodne z umową przez oznaczony w umowie czas ich dostarczania.
  7. Usługę cyfrową dostarcza się w najnowszej wersji dostępnej w chwili zawarcia umowy, chyba że strony postanowiły inaczej.
  8. Do integracji usługi cyfrowej przepis art. 43b ust. 5 stosuje się odpowiednio.
  9. Aflofarm ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
  10. Aflofarm nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności usługi cyfrowej z umową określonego w ust. 1, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
  11. Aflofarm ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
  12. Aflofarm ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową usługi cyfrowej w zakresie uregulowanym w art. 43k ust. 3, który wystąpił w czasie określonym w tym przepisie.
  13. Domniemania określone w ust. 1 i 3 nie mają zastosowania, jeżeli:
    1. środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Aflofarm poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;
    2. Użytkownik, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Aflofarm, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Użytkownika, nie wykonuje tego obowiązku.
  14. Jeżeli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
  15. Aflofarm może odmówić doprowadzenia usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Aflofarm.
  16. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Aflofarm uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności usługi cyfrowej z umową oraz wartość usługi cyfrowej zgodnych z umową.
  17. Aflofarm doprowadza usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Aflofarm został poinformowany przez Użytkownika o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Aflofarm.
  18. Jeżeli usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
    1. doprowadzenie do zgodności usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3;
    2. Aflofarm nie doprowadził usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z art. 43m ust. 4;
    3. brak zgodności usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Aflofarm próbował doprowadzić usługę cyfrową do zgodności z umową;
    4. brak zgodności usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w art. 43m;
    5. z oświadczenia Aflofarm lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
  19. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową.
  20. Użytkownik nie może odstąpić od umowy, jeżeli usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności usługi cyfrowej z umową jest istotny.

 

  1. Reklamacje
  1. Zakłócenia w funkcjonowaniu Platformy, w szczególności w zakresie naliczania punktów albo działania Konta mogą być reklamowane przez Użytkownika poprzez zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości Aflofarm. Aflofarm ponosi odpowiedzialność za prawidłowe działanie Platformy i Konta.
  2. Reklamacje dotyczące wad nagród i nieprawidłowości naliczania punktów, ich odliczania w związku z wyborem nagrody oraz ich anulowaniem Użytkownik może zgłaszać na adres email postroniefarmaceuty@aflofarm.pl lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt.
  3. W przypadku stwierdzenia przez Użytkownika nieprawidłowego naliczenia punktów lub braku ich naliczenia przez system, należy niezwłocznie powiadomić Aflofarm, wysyłając informację na adres postroniefarmaceuty@aflofarm.pl
  4. Aflofarm jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Użytkownika w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację przesyłana jest na adres e-mailowy Użytkownika.
  5. Reklamacja powinna zawierać:
    1. Login używany przez Użytkownika przy logowaniu się na Platformę,
    2. imię i nazwisko Użytkownika,
    3. adres i nazwę apteki,
    4. przyczynę reklamacji (rodzaj reklamowanej nagrody, opis wad i uszkodzeń nagrody, lub nieprawidłowości w naliczeniu, odliczeniu lub anulowaniu punktów).
  6. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po stwierdzeniu okoliczności uzasadniających złożenie reklamacji.

 

  1. Informacje na temat zdrowia
  1. Korzystającemu z Platformy Użytkownikowi nie przysługuje status pacjenta w rozumieniu ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1545 z późn. zm.).
  2. Wszelkie informacje zawarte w jakichkolwiek publikacjach zamieszczonych na Platformie mają charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny, i w związku z tym żadnej informacji nie należy rozumieć jako:
    1. udzielenia świadczenia zdrowotnego w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 roku o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1516 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 991 z późn. zm.).;
    2. badania pacjenta w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 roku o zawodzie lekarza i lekarza dentysty;
    3. zalecenia zastosowania produktów leczniczych,
    4. zalecenia użycia wyrobów medycznych,
    5. konieczności bądź braku konieczności przeprowadzenia zabiegów medycznych lub podjęcia terapii,
    6. zapewnienia, że produkty lecznicze posiadają wyłącznie lub głównie właściwości kosmetyków, środków spożywczych lub innych artykułów konsumpcyjnych,
    7. stawiania diagnozy oraz wskazywania terapii.
  3. Umieszczenie na Platformie informacji na temat określonych produktów, badań czy zabiegów nie stanowi zalecenia do ich zastosowania, zaś przywołanie opinii lekarza lub specjalisty nie stanowi zalecenia do postępowania zgodnie z tą opinią. Użytkownik podejmując decyzję o zastosowaniu produktu, przeprowadzeniu badania czy zabiegu bez uprzedniej konsultacji lekarskiej, wyłącznie na podstawie informacji uzyskanych za pośrednictwem Platformy, działa na własną odpowiedzialność.
  4. Brak zamieszczenia w jakiejkolwiek publikacji Platformy ostrzeżenia dotyczącego skutków stosowania określonego leku/leków nie może być rozumiany przez Użytkownika jako wskazanie, że taki lek/leki są bezpieczne, skuteczne lub odpowiednie dla Użytkownika bądź innych osób.

 

  1. Prawo autorskie
  1. Platforma oraz dostępne na niej treści chronione są prawem autorskim. Zawartość Platformy nie może być zwielokrotniana, rozpowszechniana ani publikowana. Aflofarm wyraża zgodę na przeglądanie treści i drukowanie/powielanie fragmentów treści dostępnych na Platformie wyłącznie dla użytku osobistego. Wszelkie działania naruszające prawa autorskie są zabronione.
  2. Nazwy produktów, zamieszczone na Platformie, są nazwami handlowymi lub zarejestrowanymi znakami towarowymi. Wszystkie użyte na Platformie inne znaki i nazwy firmowe lub towarowe należą lub/i są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. Podlegają one ochronie zgodnie z właściwymi przepisami prawa i ich wykorzystywanie jest zabronione, w związku, z czym dostępu do Platformy nie należy interpretować jako przyznania jakiejkolwiek licencji lub prawa do korzystania ze znaków występujących na Platformie bez uprzedniej pisemnej zgody właściciela takich znaków.

 

  1. Przetwarzanie danych osobowych
  1. Administratorem danych Użytkownika jest Aflofarm.
  2. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

 

  1. Postanowienia końcowe
  1. Niniejszy Regulamin, regulamin newslettera i polityka prywatności stanowią podstawowy dokument określający w sposób wiążący funkcjonowanie Platformy.
  2. Aflofarm zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie w trakcie funkcjonowania Platformy. Użytkownik będzie informowany o zmianie Regulaminu za pośrednictwem Platformy oraz drogą mailową. W przypadku braku akceptacji zmian Użytkownik uprawniony jest do rezygnacji z uczestnictwa na Platformie. Brak rezygnacji z uczestnictwa na Platformie oznacza, że Użytkownik akceptuje Regulamin w nowym brzmieniu. W przypadku braku akceptacji Regulaminu Użytkownik ma prawo rezygnacji z korzystania z usług dostępnych na Platformie i likwidacji Konta zgodnie z Regulaminem.
  3. Aktualny Regulamin dostępny jest na Platformie oraz w siedzibie Aflofarm, przy ul. Partyzanckiej 133/151 w Pabianicach.